قیمه سیب زمینی گیاهی کامبیز

Morbi vitae purus dictum, ultrices tellus in, gravida lectus.

دسته بندی

غذای آماده

ویژگی

تهیه شده به روش سنتی

ترکیبات

لپه، رب گوجه، پیاز، لیمو عمانی

اینستاگرام

ویژگی‌های یک قیمه سیب‌زمینی خوب

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تهیه‌ی خورشت قیمه در مواقعی که حوصله ندارید، سرتان شلوغ است یا سرکار هستید و دلتان غذایی گرم، خانگی و با طعم اصیل ایرانی می‌خواهد، استفاده از خورشت قیمه سیب زمینی کامبیز است.

این کنسرو از مواد اولیه درجه یک تهیه می‌شود، عاری از هرگونه نگهدارنده شیمیایی است و فواید بسیاری دارد. از جمله فواید آن می‌توانیم به استفاده راحت و آسان از آن اشاره کنیم. در واقع هنگامی که هوس خوردن یک خورشت قیمه تازه و خوش‌طعم را می‌کنید، می‌توانید کنسرو آن را برای ۲۰ دقیقه در آب بجوشانید تا خورشتی داغ و دلچسب داشته باشید.

حفظ حالت طبیعی مواد

به علت کنسرو شدن خورشت قیمه و قرار نگرفتن در معرض هوای آزاد، تمامی مواد غذایی تشکیل دهنده این خورشت، حالت طبیعی خود را حفظ می‌کنند. در واقع شما می‌توانید یک خورشت تازه، داغ و خوشمزه با استفاده از این کنسرو داشته باشید.

قیمت مناسب و عدم وجود ضایعات

کنسرو خورشت قیمه سیب‌زمینی کامبیز نسبت به خورشت قیمه‌ای که از رستوران خریداری می‌کنید، قیمت مناسب‌تری دارد. علاوه بر آن، به دلیل حساسیت در انتخاب مواد اولیه کنسرو در آن ضایعات وجود ندارد.

موارد استفاده از خورشت قیمه سیب زمینی

این خورشت‌ها در بسته‌بندی‌های مناسب، آماده مصرف شما در هر زمان و هر مکانی هستند. شما می‌توانید به عنوان وعده‌ی غذاییتان به محل کاربرده و به راحتی گرم و میل کنید. هرگاه در خانه زمان کافی ندارید و نیاز به یک غذای آماده اما سالم و مقوی دارید، این خورشت شما را نجات می‎دهد. اگر مهمان سرزده‌ای دارید کافی است چند پیمانه برنج دم بگذارید و خورشتتان را که حاضر و آماده است گرم کنید و یک میزبانی عالی را به جا آورید. به علاوه این خورشت مناسب مسافرت‌ها و کمپ‌های چندروزه نیز هست. شما می‌توانید بدون استرس از خراب شدن غذا آن را به هرجایی حمل کنید.

خواص استفاده از خورشت قیمه:

به علت داشتن لپه یکی از منابع عالی فیبر است که به هضم غذا و رفع یبوست کمک می‌کند.

گلاب موجود در این غذا سبب احساس آرامش و شادابی می‌شود.

این خورشت به علت داشتن لپه یک منبع غنی از آهن است که به کم خونی کمک می‌کند.

لپه دارای کلسیم و فسفر است که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می‌کند.

قیمه سیب‌زمینی گیاهی کامبیز

سنتی
خوش طعم
سلامت